אני התקופת אבל על מות אבי. הזקן גורם לי נפיחות ואודם.
הזקן מציק ועושה אותי לא רגוע ועצבני.
האם ניתן לגלח? האם ניתן לכבוד ראש השנה לגלח?
ראשית אני רוצה להיות שותף לצערך ומן השמים תנוחם.
לגבי גילוח באבלות, נפסק שעל אב ואם אסור להתגלח שלושים יום ולאחר מכן ניתן להתגלח על ידי גערה כלומר משהו מהקרובים לך יגער בך ויאמר הגיע הזמן להתגלח וכדומה.
מועדים אינם יכולים לקצר או לבטל את איסור התספורת.
וכמובן לשם כבודו של אבא אני בטוח שתרצה לשמור על האבלות, למרות עגמת הנפש שנגרמת לך.
אמנם אם רופא ירא שמים יאמר שיש צורך רפואי לגלח ניתן להתיר.
ברכה והצלחה
ירון דוראני