שלום…
רציתי לשאול איך בסוף תפילת 18 צריך ללכת??. כל אחד אומר לי משהו אחר..
שלום וברכה, אני מעתיק לך מתוך "פניני הלכה" (מתפרסם בקישור: http://www.yeshiva.org.il/midrash/shiur.asp?cat=515