בנים-בנות

שאלת הגולש

לכבוד הרב שלום!
רציתי לדעת האם זה נכון שאני מחמיר לא לדבר כלל עם בנות ולא להיפגש עימן אפילו במקרה או שמא אני מחמיר מידי כטענת חבריי?
בתודה מראש!
אשמח לקבל לתשובה סיוע במקורות ההלכה

תשובה

אתה מקפיד על ההלכה כראוי אם אינך בגיל של שידוכין.
אין כאן עניין של מחמיר מדי כי ההלכה ברורה מאוד אפילו למי שנשוי כמו שאמרו חז"ל
"אל תרבה שיחה עם האישה- באשתו אמרו, קל וחומר באשת חבירו"
אם הגעת לגיל שידוכין הרי שעליך להכיר את רעייתך לעתיד ולא להתנתק, כי התורה רואה בקשר של נישואין מצוה ויסוד חשוב בקיום העולם.

בהצלחה בעבודת ה' בטהרה
אמיר ורד

כד באייר התשסו

קרא עוד..