אוףףףףף!!!

שאלת הגולש

שלחתי לכם בערך לפני חודש (אולי קצת יותר) שאלה, ופשוט לא קיבלתי תשובה, ראיתי שעוד חבר'ה כתבו שהם לא קיבלו תשובה ואז אמרתם להיעזר בסבלנות כי יש רבנים שיש להם בערך 900 שאלות, אז ניסיתי לחכות אבל עבר חודש….:(

בדקתי גם בספאם כמו שמישהו פה הציע, אבל הבעיה אצלי שהספאם מוחק לי אוטומטית…

בכל אופן, ראיתי שכתבתם שמי שלא קיבל שיכתוב כמה מילות מפתח ואתם תחפשו במאגר שלכם ותשלחו לו שוב. אז אני מאוד (מאוד!) אשמח אם תעשו כן.

השאלה בערך היתה כזו–>
איפה עובר הקו בין הרצון להכנע לה' ("הכל לטובה") לבין הרצון האישי שלי-להלחם על מה שאני רוצה, ולא להגיד "אם אני פה עכשיו אז סימן שפה אני צריכה להיות" (ובכך לפתור את עצמי) וכמה אני צריכה (אם בכלל) להלחם על דבר מסויים, (למשל בשירות לאומי-להשאר במקום בו אני נמצאת או לחפש מקום אחר…)

אז השאלה היתה מנוסחת יותר טוב (כי זה היה ממש בלהט העניין..)

תודה רבה דבה!
תודה!
ויום טוב…

תשובה

שלום וברכה,
תודה רבה על הפניה!
חיפשתי ומצאתי שהתשובה לשאלתך נשלחה 6 ימים אחרי ששאלת, והנה הקישור:
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=98919
אני חושב שכדאי מאוד שתגדירי במחשב שלך שהוא לא ימחק את ההודעות בספאם, כי אחרת אף פעם לא תוכלי לקבל הודעות על תשובות שנשלחות אלייך. הפעם מדובר בתשובה שפורסמה באתר, אבל יש גם תשובות שנשלחות רק אישית לשואל, וחבל על הזמן של המשיב…
גם את התשובה הזו לא היה שום טעם לפרסם באתר, אבל חוששני שאם אשלח אותה רק באופן אישי אז לא תראי אותה.
אגב – קראתי את התשובה שוב, ויתכן מאוד שתרצי הרחבה נוספת בנקודה שעליה שאלת. אם כך אז אל תהססי לשאול שוב!
חג שמח,
יעקב.

יט בתשרי התשסז

קרא עוד..