שלום,
אני מתנדבת במד"א ואני דתיה שהולכת בעז"ה לעשות שירות לאומי…
כששואלים אותי למה שירות ולא צבא, אז אני מנסה להסביר ואז הכל מתבלגן לי.
איך אני יכולה להסביר להם בצורה שגם תשכנע למה אני הולכת לעשות שירות לאומי ולא צבא??
תודה רבה!
סיון.
לסיון היקרה שלום
אני שמח שהדברים ברורים לך, ואני מבין שהקושי שלך הוא להסביר לאחרים את מה שאת חושבת, קושי בהגדרת הדברים, וקושי בהעברת מסר ברור בנושא, וקושי זה הוא הגיוני. לא כל אחד יודע לסדר את הדברים, ופעמים רבות אנו צריכים אחרים שיעזרו לנו.
באתר ישנן כמה תשובות על נושא הצבא ושירות לאומי, ואני מצרף לך קישור לתשובה אחת, שהיא לא ארוכה אך מעלה את הנקודות בפשטות, ויש בה עוד קישורים רבים לתשובות אחרות בנושא. דומני שדבר זה יעזור לך לסדר לך את הדברים, ואם בכל זאת את מרגישה צורך בדבר יותר אישי, את מוזמנת לשוב לחברים מקשיבים ולשאול שוב או לשוב לכתובת שלי, ואשמח לעזור.
הכתובת היא:
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=33395
בברכת כל טוב ובהצלחה
יצחק.
zahig2@shoresh.org.il