מדוע באשרי יושבי ביתך שיש שם את כל האותיות אין את האות "נון
האות נון מסמל נפילה. כדי לבטא את החורבן של עם ישראל לא כתב דוד המלך את האות נון המבטא "נפלה " ישראל – חורבו בית המקדש