אשרי יושבי ביתך

שאלת הגולש

מדוע באשרי יושבי ביתך שיש שם את כל האותיות אין את האות "נון

תשובה

האות נון מסמל נפילה. כדי לבטא את החורבן של עם ישראל לא כתב דוד המלך את האות נון המבטא "נפלה " ישראל – חורבו בית המקדש

יד בחשון התשסז

קרא עוד..