גרתי בגוש קטיף 12 שנה!

שאלת הגולש

אני גרתי בגוש קטיף כ-12 שנה.השאלה שלי היא:למה ה' נתן לנו את הארץ("לך אתן את הארץ הזאת…")ואנחנו משתדלים ונלחמים שהיא תהיה אצלנו ובסוף הוא "לוקח" לנו אותה.זה כמו אבא שנותן לילדו מתנה והילד שומר עליה היטב ואז האב אומר לאחיו שיקח ממנו את המתנה ויתן אותה לילד אחר או משהו כזה..אנשים אמרו לי שזה כמו עונש על החטאים ועל ההתרחקות מה' בדור הזה,אבל בגוש קטיף(ובצפון השומרון) היו המון תפילות ודווקא במקומות האלה היתה יותר אמונה משאר המקומות אז למה זה מגיע דווקא לנו??

תשובה

לשואלת היקרה שלום.
לשאלתך החשובה כתבתי תשובה יום אחד אחרי ששלחת אותה, אבל העדפתי שהיא תהיה תשובה אישית ולכן לא פרסמתי אותה באתר.
עכשיו אני רואה שעדיין לא פתחת את התשובה, אז יכול להיות שפשוט ההודעה על התשובה לא הגיעה אלייך ואת מצפה לראות את התשובה באתר…
אז אם את רואה את ההודעה הזו אשמח אם תודיעי לי במייל המצורף למטה, ואשמח מאוד לשלוח לך את הדברים שכתבתי.
שבת שלום
יעקב,
yaakov@makshivim.org.il

כה בחשון התשסז

קרא עוד..