מה בעצם הופך את הנצרות לעבודה זרה? איזה ענין באמונתם?
שלום רב!
נושא הנצרות הוא נושא מורכב ואפשר לתקוף את הדת הזו כמעט מכל זוית אפשרית (אמונות, דעות, מעשים..) ועל כך ראה בתשובתו של הר´ שמואל אליהו
https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=28915
(וגם שם בהערה, היא מוסיפה הרבה).
לעצם שאלתך: הנצרות היא ע"ז כי היא מאמינה בכך שהאל הוגשם באדם, ושהאל עיבר אישה שממנה יצא יש"ו הארור, וזה סותר את "אין לו דמות הגוף ואין לו גוף..", עוד נק´ קריטית היא שהם מאמינים שע"י עיבור זה נוצר "השילוש הקדוש" : האל-רוח הקודש-ויש"ו הארור, וזה פוגם באמונת האל האחד, יחיד, ומיוחד.
ויה"ר שיתמו שונאינו וכל מבקשי רעתנו!
אם תרצה עוד מקורות להרחבה, או סתם לכל דבר:
abta_e@shoresh.org.il
כל טוב ושנה טובה,
קובי – צוות ישיבת מעלות.