בס"ד
לחברים מקשיבים שלום רב ויישר כוח אדיר על עבודת הקודש! וב"ה הקב"ה ישלם שכרכם.
רציתי לשאול האם קיימת אפשרות של דיבור ב4 עיניים במקום בטל'. אשמח אם תענו לי.
תודה רבה ושוב יישר כוח.
שלום וברכה,
ותודה רבה על מילות החיזוק!
לשאלתך – בהחלט כן, בשמחה רבה! הרעיון ממש מצויין.
רק כדאי שתכתוב לנו באיזה איזור אתה גר, כדי שנוכל לתאם עם מישהו שנמצא בקרבת מקום.
תכתוב לי בבקשה לכתובת המצורפת למטה.
מחכה לתשובה,
שבת שלום
יעקב,
yaakov@makshivim.org.il