שלום!
אני לומדת באולפנא בכיתה י'. כל בוקר כל האולפנא מתפללת ביחד ואחר כך הרב מדבר כמה דקות.
כאשר הרב מדבר אני נמצאת עדיין בזמן התפילה וזה מפריע לי להתרכז בתפילה כשהרב מדבר, האם מותר להפסיק ולחכות עד שהרב יסיים לדבר ואז להמשיך או שיש עם זה בעיה?! תודה.
שלום,
אם דרשת הרב מפריעה לך לריכוז את יכולה להפסיק ולהמתין עד שהוא יסיים.
בברכה,
איתי.