שלום,
אני תלמיד ישיבת הסדר ועכשיו יצאתי לחופשת בין הזמנים של כמעט 3 שבועות. באלו מקומות אני יכול להתנדב ולתרום בלימוד תורה עם אנשים / גמילות חסדים או כל סוג עזרה אחר?
תודה
שלום וברכה ומועדים לשמחה,
יש השבוע בתל אביב שבוע של יהדות, הקמת דוכנים לנטילת ארבעת המינים ועוד. פרטים על כך יש בעלוני השבת (למשל ב"עולם קטן").
מעבר לכך, אנחנו קוראים לגולשים לפרסם רעיונות (לצערנו אין לנו את היכולת מעבר לכך…)
בהצלחה רבה
חברים מקשיבים.