התמודדות

שאלת הגולש

שלום, עוברת עליי תקופה מאד קשה, אני רבה עם המון בנות, לפעמים אני מרגישה שאין לי באמת חברות טובות, לפעמים אני מרגישה בודדה, ולא מוצאת את עצמי… ובלי שיקרה משהו מיוד רע לי… מה לעשות איך לשמוח?

תשובה

שלום לכותבת היקרה,
הצטערתי על הרגשותייך,ויחד עם זאת אין ספק שכך חיינו בנויים…עליות וירידות,שעות של שמחה ושעות שקשה לנו יותר. אין מה לחשוש מכך.אלו רגשות אנושיים,קיימים. כתבת שזו תקופה של מריבות ושל הרגשת בדידות וכו'. נסי לחשוב מדוע עלו לך רגשות אלו? מה לא טוב בתקופה האחרונה דווקא?
האם עברת שינויים במשפחה/בלימודים/מבחינה דתית?
עם מי מהחברות את כן בקשר,ולמה דווקא איתם?
שמחה יכולה לבוא מהרגשה של הרמוניה,שדברים מסתדרים בצורה טובה ונכונה עבורי…אך אנו צריכים 'לעזור' לה לבוא…'לפנות דרך'. נסי לחשוב על דברים שמשמחים אותך,שעושים לך טוב. חוג ריקוד/מוסיקה/אומנות/ספורט…לטייל, ללמוד או לקרוא ספרים משמעותיים עבורך,ועוד.
וכשאת מזהה מה טוב לך-בחרי דבר אחד כזה ונסי להתמיד בו,לעשות אותו.
ראש השנה ממש בפתח, התפללי לשנה שמחה ומלאה טוב.
ואאחל לך שאכן תפילותייך יתגשמו ויתמלאו לטובה.
שנה טובה ומתוקה!
אם תרצי לשאול/להגיב וכו',תוכלי לכתוב בשמחה ל:
adigut7@gmail.com
עדי

כה באלול התשסו

קרא עוד..