שלום רב,הנני יוצאת עם מישהו שלדעתי מתאים לי כבן זוג חוץ מדבר אחד שאני חוששת ממנו.
ברוך ד" יש לי אינטרקיה טובה איתו ושיחות נעימותץהוא מכבד ומקשיב אך את אמא שלו לא כל כך מכבד מפני שקשה לו איתה.דבר זה די מפחיד אותי ,אולי גם אליי לא ידבר כל כך יפה פעם.אם הוא ככה עם אמו האם פירושו של דבר שגם יתנהג אליי בעתיד כך.בבקשה תנו לרב שמתמחה בזוגיות להשיב לי בהקדם.מאוד קשה לי עם זה.תודה רבה
שלום רב
אינני מכיר אותך או אותו, וגם את מערכת היחסים שלו איתך או עם אמו.
החשש שלך הוא אכן דבר שצריך לתת עליו את הדעת, אולם לא ניתן לעשות בירור רציני ומעמיק במסגרת הזו.
ולכן אני מציע לך לפתוח את הנושא עם החבר שלך ולברר את הענין, מאוד מומלץ לפנות קודם ליועץ נישואין בכדי לקבל כלים איתם תוכלי לעשות את הבירור בצורה משמעותית וראויה.
בברכת חג שמח
ירון דוראני