לפני שבועיים אישתי הייתה אמורה לטבול היא ספרה שישה נקיים ואילו את היום השביעי היא לא ספרה ולא בדקה בעיקבות מריבה גדולה שפרצה ביננו היום אישתי ערכה את הבדיקה השביעית והיא בדרכה למקווה האם טבילתה עולה לה יש לציין שאנו ספרדים וגם המצב בבית מאוד רגיש דחוף מאוד מחכה לתשובה מה לעשות תודה
שלום וברכה.
מתנצל שרק עכשיו אני עונה, כיוון שקיבלתי את השאלה מאוחר.
באופן עקרוני צריך שהשבעה נקיים יהיו רצופים. אם הייתה הפסקה באמצע של הסחת הדעת, כמו בנידון שאלתך, שהיא החליטה להפסיק לספור – צריכה לספור מההתחלה שבעת ימים נקיים.
לכן, צריך להיזהר מאד שלא לריב מריבות גדולות, ובוודאי שגם אם יש מתחים – אין 'מענישים' בזה שלא הולכים למקווה.
כל טוב.