ראיתי שעניתם פה למישהו על האיסור כתיבה בחול המועד. אני רוצה לברר- האם מותר לכתוב במחשב בוורד באינטרנט וכדומה בחול המועד, ואם יש איסור אז האם מותר בשינוי? תודה רבה תמשיכו לזכות במצוות חג שמח