שלום,
האם בן צריך ללכת עם ציציות בחוץ?
והאם הוא צריך ללכת עם ציצית גם בבית?
תודה רבה..[השאלה ממש דחופה].
שלום לך,
השו"ע כותב ש"עיקר מצות טלית קטן ללובשו על בגדיו כדי שתמיד יראהו ויזכור המצוות", אך המ"ב כותב שיש להכניס את הבגד ולהוציא את הציציות. לאשכנזים זהו דין גמור ומצות עשה של "וראיתם אותו", אך הספרדים נוהגים שלא להוציא את הציציות.
אכן יש ללבוש ציצית גם בבית ואין זה משנה היכן נמצאים.
בברכה,
איתי.