שלום לכם! =]
אני רוצה לשבח אתכם על עבודת הקודש שאתם עושים, באמת! אתם לא יודעים כמה האתר הזה תרם לי, ואני בטוחה שלעוד הרבה אחרים. אז…
תודה רבה!!! תמשיכו לעשות חיל *)
דבר נוסף,
ידוע לי שהרמב"ם חיבר ר"ת למילה 'בריאות'
ורציתי לשאול מהם ראשי התיבות..?
תודה מראש, אני אשמח אם תענו לי כמה שיותר מהר,
מיכל =]
שלום מיכל,
אני רוצה לומר לך ולכל האחרים שכותבים לנו מילים טובות – שהן מאוד משמחות ועוזרות, וממש מחזקות את הכוח להמשיך ולכתוב.
לשאלתך, אני פשוט לא יודע… מי מהגולשים שמכיר מוזמן לכתוב.
שבת שלום
יעקב.