מראה חיצוני שמפריע מאד-מה עושים?

שאלת הגולש

בס"ד.
לכבוד הרב שלום.
אולי אתה תהיה זה שיצליח לעודד אותי ריגשית?
אז ככה..יש לי איזה משהו ממש מכוער בפרצוף…אבל ממש מכוער..וזה רק דבר אחד…והוא לא יוכל להשתנות עד גיל 18 ועכשיו אני בת 15…וזה ממש מוריד לי את הביטחון במיוחד כשהאנשים מזכיריןם לי את זה וכאילו אני לא יודעת איך לחיות עם זה…כי כאילו תנסה לתאר לעצמך שלכל מקום שתלך יסתכלו עלזה וידברו על זה ואני בטוחה שגקם מרכלים על זה…ואתה יודע כאילו כמה בכיתי????.'!!!!!!! אוף…היו לי פווול מקרים שרציתי למות בגלל זה…וזה גם הלבין את פניי הרבה פעמים וזה גורם לאנשים להתרחק ממני בגלל זה…והתפללתי לה' המון פעמים שלא ישמו לב לזה…כבר כמה שנים….אבל אני עדיין לא מבינה למה מגיעים לי כל הייסורים הללו עם כל מה ששיניתי בי וחזרתי בתשובה שלימה….אוווף למה ה'!!!!!בבקשה..גמלני מייסורים שכאלו…
ולכל אלו שקוראים את השאלה הזאת…בבקשה אל תביכו7 אנשים אחרים ואל תעחליבו אותם גם אם זה לא בדיבור…כי אין לכם מושג כמה הדבר הכי קטן שיכול להיות יכול לפגוע בבן אדם…ממה שנראה לכם ש..כלום לא נורא..זה יכול לשנות את הבן אדם לגמרי ושהוא ירצה למות….
אני לא יודעת איך אני אמורה לעבוןד את ה' בשמחה ככה….
הצילו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוווף…
בבקשה יש דרך בכלל לעזור לי?או שאני מקרה אבוד?
בתקווה שיהיה לכל עמ"י רק טוב…
אנונימית.

תשובה

שלום לכותבת היקרה,
מה שלומך? קראתי את דברייך והתרגשתי מהשאלה ומעצם הקושי. אכן לא נעים בכלל ובטח הדבר הזה מפריע לך מאד ביומיום ובמפגש עם אנשים,הקושי מובן ויחד עם זאת יש קרן אור. החיים מלאי טוב וישנם קשיים ונסיונות בדרך. כל אדם עם הדברים איתו הוא מתמודד.
ראשית,בעז"ה ציינת שבגיל 18 יתאפשר לך לשנות את מה שמפריע לך. שנית,יש לך הזדמנות לעבודה מיוחדת. העבודה הזו קשה אמנם אך אם תנסי לעבוד בכיוון הזה,תוכלי להשיג מתנה יקרה והיא : לאהוב את עצמי כפי שאני ללא התחשבות תמידית מהחברה ומאנשים סביבי. נסי לחשוב על הטוב שיש לך. רשמי כל יום 5-7 דברים טובים שמצאת בעצמך היום. (במשך שבועיים)
נסי להתמקד בטוב שלך,בנקודות האור-בכשרונות וביכולות שלך ללא קשר לדבר שלך מפריע כ"כ.
דרך אגב,פעמים רבות אנשים מרגישים מאד לא טוב עם משהו חיצוני אך החברה פחות שמה לב לכך. בהרבה דברים נמצאים במחשבה ובראש.
אין פסק שזהו קושי,אך נסי לראות מה תוכלי להרוויח בזמן הזה.
תוכלי לבנות ביטחון עצמי אמיתי,להתבונן יותר בפנימיות של האנשים ופחות להתעסק בחיצוניות ועוד.
המון תלוי בך ובאיך שאת תציגי את עצמך. אם את תבואי בחוסר ביטחון –הדבר יקרין כלפי חוץ,והפוך.
אני מכירה אנשים שיש להם מום או קושי בדיבור,וכן אנשים בעלי בעיות רפואיות רציניות שאיך שהם מציגים את עצמם,כך מתייחסים אליהם. "כמים הפנים לפנים כן לב האדם לאדם"
מקווה מאד שה' יתן לך כוחות להתקדם ולצמוח על אף הקושי אותו את חשה.
התפללי לקב"ה שיתן לך הרבה אמונה בעצמך,מפני שהוא מאמין בך שעצם זה שהינך כאן בעולם אותו הוא ברא.
אינך מקרה אבוד-חלילה!
הקב"ה מחזיר לנו נשמתינו כל בוקר מהסיבה הפשוטה שיש לו אמון בנו. "מודה אני לפנייך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה רבה אמונתך…" האמונה שלך בי רבה היא!!
חג שמח! המון הצלחה ורק טוב. תוכלי לכתוב בשמחה לאימל שלי (הערות/תגובות/שאלות וכו'):
Adigut7@gmail.com
עדי

יא בתשרי התשסז

קרא עוד..