קטע על תפילת עלינו לשבח

שאלת הגולש

"חברים" יקרים!!
את הקטע הזה כבר פרסמתי במקום אחר באינטרנט והחלטתי לפרסם אותו גם כאן, ב"חברים מקשיבים" כי מאד חשוב לי שכ-ו-ל-ם יוכלו לקרוא את הקטע וכמובן לקחת ממנו לחיים! שימו לב, הדבר הבא שאני הולכת להגיד הוא מכל הלב: זה לא עוד סתם קטע יפה ומרגש! זה קטע שבאמת כל אחד צריך לקחת לעצמו! ולא, אני לא מתלהבת, זה רק בגלל שהנושא מאד בוער בי!!
הקטע הבא הוא על חלק מאד חשוב בתפילה ששמו- "עלינו לשבח"! אני באמת מקווה שהוא יכנס לכל אחד ללב וזה רק יתפתח לדברים טובים!
* * *
"עלינו לשבח לאדון הכל"- למלך העולם, לזה שברא שמש לממשלת ביום וירח וכוכבים לממשלות בלילה, "לתת גדולה ליוצר בראשית"- זה שבזכותו אנחנו צוחקים, מרגישים, נושמים, חיים… "שלא עשנו כגויי הארצות"- שלקח אותנו לו לעם ונתן עלינו את חסותו, ושומר עלינו ואוהב אותנו הכי מכולם!!! ואנחנו אוהבים אותו ומשבחים אותו ומפארים ומרוממים אותו ומודים לו "שלא שמנו כמשפחות האדמה"- כשאר תושבי כדור הארץ, אנחנו מיוחדים!!! אנחנו בני מלך!!! "שלא שם חלקינו כהם וגורלינו ככל המונם"- תודה לך הקב"ה שאנחנו לא מאמינים בשטויות שלהם!!! ושלנו יש אותך!!! ורק אותך!!! "שהם משתחווים להבל וריק ומתפללים אל אל לא יושיע"- אלת המים, אלת האש, הרקולס, זאוס, מדונה, בקאהם, רוברטס, יהודה לוי, רוני סופרסטאר, סעדו, סקעת, מויאל. "ואנחנו!! כורעים ומשתחווים ומודים לפני מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא"- אבא שלנו, האבא האהוב שלנו- מלך מלכי המלכים!!! ואנחנו- הבנים שלו! איזה כבוד!!! וכולם מזהים אותנו! לפי הבגדים שלנו, הצניעות שלנו! ובכלל, כשבא לנו אנחנו קוראים לו והוא שומע!!! ויש לנו איתו פגישות!! 3 פעמים ביום! ושחנ"שים כשבא לנו!!! ונכון, יש גם הרבה דברים שאסור לנו, והמון דברים שאנחנו חייבים לעשות (613) אבל ככה זה… בנים של מלך… המעמד מחייב!! "שהוא נוטה שמים ויוסד ארץ ומושב יקרו בשמים ממעל"- יושב למעלה, וצופה עלינו, ורואה אותנו בכל רגע ורגע!! ומשגיח עלינו!! ולמרות החטאים שלנו- הוא ממשיך להיות רחום וחנון!! וממשיך לאהוב אותנו!!! "ושכינת עוזו בגבהי מרומים"- ושולח לנו מלמעלה אותות! ומזכיר לנו שהוא שם! תמיד שם!! ומחדש בטובו בכל יום תמיד מעשה בראשית! וכל יום ניסים! ונפלאות!! "הוא אלוקינו!!! אין עוד!!!"- אין!!! פשוט אין!!! רק הוא והוא והוא

תשובה

תודה רבה. שנזכה.

יד באלול התשסו

קרא עוד..