שבעה ימיים נקיים

שאלת הגולש

אני ביום הרביעי לספירת שבעת הימים הנקיים.
אתמול עשיתי צילום רחם בבית חולים ולצורך כך הצילום הוא על ידי חדירה וגינלית, הרופא אמר שבגלל שהזריקו לי לאיבר המין יוד ובעקבות סוג הבדיקה יכול להיות לי דימום קל.
אתמול היה היום השלישי שאני עושה בדיקה עם בד בדיקה למען שבעת הימים הנקיים ולאחר הבדיקה אכן יש לי הפרשות בהירות מאוד. מה עליי לעשות? האם להמשיך לספור שבעה ימים או להמתין עד שייפסק הדימום ולהתחיל לספור מהתחלה.
אודה לתשובתכם מראש.
יום טוב

תשובה

שלום וברכה.
מקווה שהתשובה עדיין רלבנטית. לפי התיאור שלך, ההפרשות הן טהורות, כיוון שאפשר לתלותן בבדיקה הרפואית שעשית.
לכן, את יכולה להמשיך לספור את שבעת הימים.
אם המצב ישתנה כדאי לפנות לרב.
כל טוב.

כו באב התשעד

קרא עוד..