כתיבת דוא"ל ומסרים בחוה"מ

שאלת הגולש

שלום…
רציתי לדעת האם מותר להתכתב במחשב,באייסקיו,פורום,גם דברים שאינם לצורך?או רק דברים שלצורך?
תודה רבה…מועדים לשמחה…

יח בתשרי התשסז

קרא עוד..