בעזרתו יתברך!!!
שלום רב…
ברצוני לשאול שאלה שקשורה לתפילה..
האם מותר להתפלל בחדר שיש בו אנשים ישנים..? אני לא מוצאת מקום נח אחר מלבד זה.. אני אוהבת להתפלל ביחידות בלי שאף-אחד בבית יסתכל עלי והחדר זה המקום היחידי שאני מוצאת אך לרוב יש בו אנשים ישנים..
אשמח לקבל תשובה…
שריאל…
שלום לך,
יישר כח על הרצון להתפלל בכונה!
מותר להתפלל בחדר שאנשים ישנים שם. אמנם, אם הישנים לא לבושים בצניעות, והשמיכה לא מסתירה אותם, הדבר יותר בעיתי.
ראה גם:
מותר להתפלל על מיטה? https://www.kipa.co.il/ask/show.asp?id=89968
טוביה
tsbias@actcom.co.il