המכתב הזה הוא לא שאלה, אלא מכתב שהחלטתי לכתוב בעצמי ואם תוכלו, תפרסמו אותו בבקשה כדי שיעזור לבנות אחרות.
בזמן האחרון החלטתי להתחזק יותר בכל התחומים שאני יכולה ובראש ובראשונה – צניעות.
תמיד אמרו לנו שהבנים מעריכים את מי ששומרת על עצמה ולא נותנת את עצמה לכל מי שרוצה ואף פעם לא האמנתי לזה. תמיד שמרתי נגיעה אבל לא האמנתי שבגלל זה מעריכים אותי יותר.
אני רוצה לספר על מקרה אמיתי שקרה לי. בהתחלה צחקו על מה שעשיתי אבל כששמעו את הסוף, הבינו הכל.
הייתי מאחורי הקלעים בהופעה של זמר לא דתי מפורסם (לא אגיד את שמו מתוך כבודו), אני כמובן לא מעריצה של אף אחד! (חוץ משל הקב"ה!!!) אבל בכל זאת ביקשתי להצטלם איתו שסתם תישאר לי מזכרת…
ביקשתי ממנו להצטלם איתי והוא כמובן הסכים. מתוך איסטינקט של זמר לא דתי הוא בא לחבק אותי, אך מכיוון שאני שומרת נגיעה אני לא יכולה להרשות לעצמי לחבק אותו, וכשקלטתי מה הוא הולך לעשות קפצתי מתוך בהלה שלי וקצת צעקתי שלא ייגע בי, כי אני שומרת נגיעה. הוא קצת נבהל והיה בשוק קטן אבל התגבר על זה והצטלמנו.
אחרי כמה ימים הבנתי שאותו זמר דיבר עם עוד אחד שהיה מאחורי הקלעים והזמר אמר לו שזו הפעם הראשונה שקרה לו שבחורה ביקשה להצטלם איתו והיא לא מסכימה שהוא יחבק אותה, והדבר הכי טוב זה שהוא העריך את זה. הוא אמר שמחנכים אצלנו נוער עם ערכים ועקרונות והוסיף שאם כך הוא לא מבין למה כל הבנות הדתיות מבקשות לגעת בו.
כשסיפרתי את זה לחברות שלי אחרי שזה נודע לי, הן אמרו שזה מאוד מחזק אותם לדעת שבחור חילוני מעריך אותנו על כך.
אני יודעת שאני לא הבחורה הדתיה הראשונה שהצטלמה איתו ולכן זה מצער אותי, שרק עכשיו, לאחר הרבה זמן שהוא זמר, יוצא לו להבין שלא בכל אחת הוא יכול לגעת, אבל פשוט בנות דתיות הרשו לו.
אחיות שלי, תעריכו את עצמכן ותאמינו בעצמכן וכך תדעו שגם אחרים מעריכים את זה!!
הדבר היחיד שאני מצטערת עליו זה שהלכתי משם בלי שהסברתי וביקשתי סליחה על זה שהבהלתי אותו. לכן אם קורה לכן דבר כזה, תעשו טובה, ותסבירו להם למה, וככה הם אפילו עוד יותר יעריכו אותכן!!!