פרנסה והשתדלות

שאלת הגולש

שלום וברכה!!!
לא מזמן התחלתי לעבוד באיזה מקום ורציתי לדעת כאילו אם מזונותיו של אדם קצובים לו מלמעלה ואין אדם יכול לגעת כמלוא נימה במוכן לחברו משהו כזה אז מה זה אומר שאפילו אם לא הייתי עובדת הייתי מקבלת את הכסף הזה באיזה דרך.. אז עדיף לא לעבוד בכלל ולהישאר בבית .. למה לעבוד קשה .. או שמא זה מצריך השתדלות ואם לא עושים את אותה השתדלות גם מה שהקציבו לאדם הוא לא יקבל משום שלא עשה את ההשתדלות המרבית
תודה וישר כוח מראש!!!
נ.ב-אני צריכה לעשות מעשר כספים או משהו כזה???

כב באב התשסו

קרא עוד..