* שם

שאלת הגולש

טובב…
יש לי שתי שמות
1- אליהו 2- איתמר
אליהו זה השם הראשון שלי
אבל אף פעם לא קראו לי ככה במשפחה חברים וזה
בתעודת זהות כתוב אליהו
עד עכשיו קראו לי בשם משפחה, ואני לא מתחבר ל "איתמר"
האם מותר / כדאי לי להחליף את השם ל אלי
שם, שלדעתי יותר יפה מאיתמר?
תודה

תשובה

עדיף לקרוא בשם המלא, אך אם אתה רוצה שיקראו לך "אלי" אין צורך להחליף את השם אלא פשוט לבקש שכך יקראו לך, שכן זהו כינוי של שמך המקורי.
בברכה,
חזי וסרטיל
heziw1@gmail.com

יא בתשרי התשסז

קרא עוד..