אני לא מאמין באלוקים, תוכיחו שיש מישהו כזה !!
שלום שלום (כיוון שלא טרחת לומר אפילו שלום, אני עושה את זה עוד פעם גם עבורך).
יש לך במקרה פלאפון?
תרשה לי לנחש שכן.
מכשיר מדהים, נכון?
כזה קטן וכל כך משוכלל.
המון פונקציות ואפשרויות שאפילו לא את כולן אתה יודע להפעיל.
אם אתה מאמין שיכול להיות שהפלאפון המדהים שלך נוצר מעצמו, כן, פשוט מעצמו סתם ככה מבלי שמישהו תכנן ובנה אותו, אז תאמין שהעולם שלנו שהוא משוכלל, מתוחכם ומדהים פי מיליון – גם הוא נוצר מעצמו.
ואם נראה לך שזה מטורף לגמרי ולכל אדם שפוי ברור שדברים לא נוצרים מעצמם ואפילו בשביל פלאפון קטן צריך המוני מהנדסי תוכנה וחומרה, מפעלי ענק, מתכנתים ופועלים כדי ליצור אותו כמו שהוא, אז תסיק את המסקנות לבד לגבי העולם המופלא שאנחנו חיים בתוכו…
התשובה נראית לך לא מספיק רצינית? גם השאלה שלך לא. קודם תוכיח שאתה רציני ומוכן ללכת עם התשובה עד הסוף ולא סתם בא לנגח, וגם אני אהיה מוכן להתקדם איתך הלאה.
מה אתה אומר?
יוני
חבר מקשיב
yony@makshivim.org.il