שלום, אני מסיימת עכשיו לעבוד בחנות שהיא חלק מרשת גדולה, ואני חוששת שבמהלך התקופה שעבדתי שם טעיתי עם העודף שהחזרתי ללקוחות והיה חוסר בקופות בגללי. עד כמה שידוע לי אין דרך לבדוק אם זה באמת אשמתי, מה גם שאני לא יודעת את גודל הסכום. האם עליי לידע אותם ולנסות להחזיר את הכסף?
שלום לך ויישר כח על הזהירות בעניני ממונות
אני מבין שאת לא יודעת בודאות שגרמת הפסד, ולכן העצה הפשוטה ביותר היא לדבר עם מנהלת החנות, לשתף אותה בחשש שלך, ולבקש ממנה שתמחול לך אם גרמת הפסדים
ברכה והצלחה
טוביה
tsbias1@gmail.com