מתקיים אצלנו כל שנה בחודש אירגון דגלנות שבמסגרת הדגלנות בנים ובנות מופיעים יחד בקטע ריקוד עם דגלים האם דבר כזה מותר לפי ההלכה?
שלום לך,
יישר כח על המודעות לצניעות
על פי ההלכה, אם ממש 'רוקדים' עם הדגלים (ולא סתם צועדים) הרי שאסור לבנים ולבנות לרקוד, אפילו בנפרד, ללא מחיצה ביניהם, וכן אסור לבנות לרקוד בפני קהל מעורב. אם רק 'צועדים' עם הדגלים, מותר לבנות לצעוד אבל גם מזה עדיף להמנע.
למעשה, אני מציע לך לפנות לרב המכיר את הסניף ואת המציאות ולהתיעץ איתו בענין, כדי שהפעילות למען צניעות תעשה בחכמה, ולא תעורר מריבות עם צות ההדרכה בסניף ועם הורי החניכים.
חזקו ואמצו
טוביה
tsbias@actcom.co.il