שלום רב .מכתב זה הנו מכתב תודה עבורכם …
הצוות הנפלא של "חברים מקשיבים" עזר לי להתמודד עם הקשיים והמשברים אשר עברו עלי ברגעים הקשים ביותר הוא עזר ותמך בי .
אציין לשבח את :רחל,עדי גוטגולד,ברוריה,אודליה,וטל וכמובן את האחראי יוני לביא …
אני ממש מודה לכם על עזרתכם הרבה ..
ושיהיה לכם בהצלחה רבה בהמשך …
נ.ב:
1.אשמח מאוד שתפרסמו את זה באתר .
2.אשמח מאוד שתעשו באתר דף ..
של הכירו את הצוות שבו יהיה תמונות של המשיבים ..וקצת מידע על מנת שהשואלים ידעו עם מי הם מדברים …
(דבר זה בתור רעיון בלבד)
תודה רבה וכל טוב !!!
יישר כוחך על התמיכה! אנו שמחים לראות שיש תועלת בהשקעה ומקוים שנוכל להמשיך לעזור גם בהמשך.